sobota, 25 maja 2013

Dawna Loża Masońska w Jaworze - na sprzedaż!

Troszkę wychodzę poza ustalony przeze mnie czas i układ publikacji ale sprawa wydaje mi się dość ważna i godna zainteresowania. Otrzymałem parę dni temu mail z takiej oto treści: Szanowny Panie Zajmuje się pośrednictwem w zakresie obrotu nieruchomościami i współpracuję, jako samodzielny agent, z amerykańską firmą REMAX, która jest największym na świecie pośrednikiem w branży. Ostatnio udało mi się uzyskać zlecenie pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości położonej w Jaworze, województwo dolnośląskie, która kiedyś była siedzibą Loży Masońskiej. Ze względu na przeszłość historyczną i związek z masonami pomyślałem sobie, iż być może środowisko to byłoby zainteresowane kupnem i odrestaurowaniem obiektu. Jest on w chwili obecnej jeszcze w niezłym stanie i ma bardzo atrakcyjną cenę. Wymaga remontu kapitalnego ale nie takim obiektom przywracano dawny blask. Myślę również, że szkoda by było aby ta historyczna wartość zmieniła właściciela lub służyła innym celom. Szukając w Internecie jakiegoś “punktu zaczepienia” odnalazłem powyższy adres mailowy i Pańskie opisy budynków należących do Loży w przeszłości. Zwracam się więc z prośbą o pomoc w skontaktowaniu mnie w osobami, które zechciałyby podjąć temat. Pozdrawiam Co z resztą niniejszym czynię - osoby zainteresowane ceną i ofertą powinny zgłosić się do Leszek Turski tel.: +48 605 423 660 e-mail: leszek.turski@remax-polska.pl, turmin@turmin.pl To na razie na temat tej loży tyle - rys historyczny już niebawem

1 komentarz: